Odstąpienie od umowy

ZWROT TOWARU:

Mają Państwo prawo odstąpić od zawartej umowy Kupna-Sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik) i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Zachęcamy aby zwrotu towaru dokonać poprzez prosty KREATOR ZWROTÓW w swoim koncie, poprzez który przekażecie nam Państwo swoje dane do przelewu jak również będziecie mogli na bieżąco śledzić status zwrotu swojego towaru.

 

KLIENCI ZAREJESTROWANI W TAYMA.PL

  1. Zaloguj się na swoje konto w tayma.pl

    Przejdź do zakładki "Twoje konto" --> "zwroty towarów" --> "dodaj zwrot towaru"

  2. Wybierz z listy zamówienie, z którego chcesz dokonać zwrotu, a następnie zaznacz towar który chcesz odesłać

  3. Wybierz sposób zwrotu towaru --> "Skorzystam z przesyłek sklepu" gdy chcesz zwrócić towar na nasz koszt, (oraz pozostawić środki na swoim koncie klienta do wykorzystania na inne zakupy w tayma.pl)

    lub -->Wyślę samodzielnie i Samodzielnie opłacę przesyłkę, a następnie podaj numer konta.

  4. Potwierdź

  5. Wydrukuj zgłoszenie zwrotu (klikając w tę opcję wygeneruje się formularz zwrotu oraz etykieta na przesyłkę)

  6. Podpisz się na formularzu i umieść go w paczce ze zwracanym towarem (bez podpisu nie będziemy mogli uznać zwrotu), załącz paragon (niezbędny dla naszej księgowej ;-)

  7. Paczkę z wydrukowaną etykietą dostarcz do wybranej siedziby Poczty Polskiej.

 

KLIENCI NIEZAREJESTROWANI W TAYMA.PL

Jeżeli dokonałaś/eś zakupów bez rejestracji to odpowiednio zabezpieczony towar odeślij na adres:

TAYMA Patrycja Cichy
ul. Wilczewskiego 40
40-675 KATOWICE
email: biuro@tayma.pl
telefon: 607355557

Do przesyłki dołącz dowód zakupu i podpisany, przykładowy formularz zwrotu dostępny tutaj:

 FORMULARZ ZWROTU

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy (tj. skorzystali z kreatora zwrotów lub poinformowali nas telefonicznie lub pocztą elektroniczną) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Zwracany towar proszę odesłać nam niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia,w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od zawartej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu. Zwracany towar zostanie powinien być odesłany z kompletną zawartością (gratisy, upominki itp.). Odpowiadają Państwo za ewentualne zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.

USTAWA
z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:

 

Art. 31.
1. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.
2. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

Art. 32.
3. Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Art. 33.
Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Art. 34.
1. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
3. Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa a rzecz dostarczono konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, przedsiębiorca jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą.
4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel